Monday 4 April 2011

Ape daaaaaa..............

Ntah ape akunak cter pun aku x tau la.......korang bace je lah........klu x sudi bce tu x pe ar......x mengharapkan pun.......owh ye ckp psl mengharapkan........perlu ke kte beri harapan kat org tu........lagi2 pasl cinta dan kasih......perlu ke?.......x perlu kot......klu seseorng tu syg org tu org tu x mengharap kan pun org yg ditggu tu dtg balik.......klu nak datang balik ye datang......klu org tu dah x nak ye dah.......buat bodoh sdh......ckup je la sekadar kte sayang org tu.............klu kte btl2 syg kan org tu kte x buat bnda yang bukan2.......contoh ye makan panadol ngan air coke....(sory pada yang terasa)........x ke keje yg ptt kte buat........sebelum nie aku dah cter mse zmn kejatuhan aku tu an.........mse aku down giler......aku igt nak bnh diri la.....mcm terjun bangunan ke.......gantung diri ke......tpi pikir2 balik..........rmi lagi org yg syg kat aku..........x kan la krana seseorng tu kte nak buat keje yg bukan2 ye x.........so conclusion ye disini.........x yh la buat keje bodoh tu...semata-mata kte syg kan org tu.......and then jgn bagi mngharapkan org yg kter syg tu dtg balik.........dier akan dtg balik tanpa paksaan sape2........insyaallah........
Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment