Monday 21 March 2011

Cerita Budak Baru Nak Naik.......

Pada suatu hari........aiceh mcm normal plk la kan.....x ader la kte sempoi2 je la......sbb aku sorng yg sempoi........aku nak cerita kisah cinta aku sebnarye.......ok la.....aku ade like sorng minah nie.......bwh aku 2 tahun je....kre x jauh la tu an.....aku knl dier mase form3 dier form stu....bese la senior nak ngrt junior........tpi bese ye junior yg cari senior.........ntah mcm maner stu hari tu aku x g kantin......bese ye aku akn pegi kantin......makn ngan kwn....tpi hari tu........aku ikut member aku mrayap.....rehat makan jajan je kat koperasi....pastu melilau mcm org x betul.....bese la jln2 cari awek.........time jalan2 tu ader la sorng minah nie.....aku tgk dier kat dlm kelas....dah lame jgk aku tgkkan dier je.....aku nie pemalu sebnrye....tpi nak jdikan cerita....aku terus g kat meja die.........ntah mcm mane aku tergerak hati nak duduk depan die pun aku x tau......mula la mulut nie tye duk maner........yg pling penting sekali....nak no tpon boleh?...hahahaha.........tpi x jwb pun......aku x ksh pun.....rilex lu awl lagi....lju2 pun nak g mane der.....hahahah.......aku igt lagi mase tu kelas dier sebelah kelas rekacipta.......waktu rehat........meja belah tengah kedua dari depan....bayngkan la sendri....hehehehehe.......smbng lagi.......psl x dpt no tpon tu......aku try cari member dier...tye punye tye.....dpt la jgk......hahahahahah.......tpi dpt no dier pun aku x ader la call dier pun......kwn aku je yg call.....bese la dlu aku nie penakut skit org ye......hahahahaha............ader aku kisah sume tu........hhahahaha......aku contct dier care dulu kala.............guna surat...hahahaha nmpk skema kan......tpi oleh kerana suka kat dier.....tulis jgk srat tu.........ader la dua tiga helai...pastu mls......hahahaha.........terus bergayut............bergayut kat pondok tpon la.............ape lagi................mse tu la kumpul duit syilling.............tiap2 mlm bergayut.....nek panas telinga aku.....tpi ape kan daya......ape org ckp........klu x dgr sore or nmpk muka dier....mndi x bsh,mkn x kenyng.........hahahahahaha
so berputik la......cinta pandng  pertama aku............syang pye syang......and syng lagi......and syng lagi.....and then x tau nak syg ke x?...........hahahahahaha......syng je la.........lame jgk la aku kapel ngan dier tu.......mcm2 kerenah aku tempuhi dengan dier......yang aku x tahan tu an.......bila die ader slah........dier x kan ngaku slah dier......tpi msti cari salah aku dlu........hahahah tu perangai die yang palng best........i like it......hahahaha
hari demi hari.......bulan demi bulan.......ha nie nak mkn tahun demi tahun plk.......syng ye hubungan ktorng nie cuma bertahan 2 tahun je la..........sbb ye.....nak tau ke?....x yah la......tpi boleh gak aku cter.......ader la sorng mamat nie.....mula2 abg angkt kot......ha nie mcm entry sebelum nie........baru2 adk angkt lame2 terangkt jgk.........hehehehehe......diorng menjalinkan hubungan selepas aku g uitm kedah..........dlm senyap......dier bagi alasan ye aku nie duk jauh la.....ssh nak jmpa la....ape la.....tu la....ni la.......aku pun mula pertahankan..........lame tu aku ngan dier......syng pun dah tahap gaban dah tu........tahan pye tahan......x tahan jgk la..........aku x tau slh aku......aku tye dier......dier kte x tau......so smpi mls aku nak pkirkan....and pkir aku nie jauh.....aku lepaskan la dier........dan mase tu jgk la.....aku out uitm.......kerana die.........aku nak cter pasl die nie....mau 2 3 hari baru abis.....len kali la aku cter kan ek.?boleh an......tggu kan la kisah cinta aku yang kedua........orng baru beb....hehehehehe.........
Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment