Thursday 17 March 2011

Oh! Perokok Ambil Perhatian.......

Bru jap je tdi aku cter psl duit.........nie plk nak promote skit..........hehehehe


Ha mari adik2 mari abg2 mai2 singgah lama2....tgk barng ape nak aku jual nie......bek utk keshatn nie..........lagi2 yg kuat smoking yg berda kat luar saner tu.........sgt bgs bnda nie.........korng hisap rokok mesti nak feel an....aku tau la...aku pun sama je mcm korng hisap jgk.........tpi aku rse len skit pas guna ubat nie....aku rse lagi nikmat bila hisap rokok tu.....fuh mcm budak baru nak beljar hisap rokok.....hahahaha...nak tau barng ape tu........korng tgk nie.....


Nama yang diberi......Miautan Enerplus

byk kelebihan bnda nie..........nak tau teruskan membaca.....and aku nak bgtau bnda ne ader rahsia ye nie.....korng bace la sendiri ek....? boleh an....
<HA NIE RAHSIA YE>
Kesihatan organ dalaman badan dapat didiagnosis melalui rasa minuman air Miautan Enerplus.
~Rasa pahit: fungsi hati & hempedu adalah kurang baik
~Rasa hanyir: buah pinggang & pundi kencing adalah tidak sihat
~Rasa kelat: limpa, perut, usus & paru-paru adalah lemah
~Rasa masam: jantung & usus kecil adalah tidak sihat
~Rasa loya: saraf, otak & badan adalah lemah
~Rasa manis: tubuh yang SIHAT

Fungsi-fungsi Miautan Enerplus :
-Membentuk pembentukan rangka tulang dan gigi
-Mengekalkan susuk badan beralkali
-Menggalakkan keaktifan sel-sel badan untuk metabolisme
-Menggalakkan rembesan dalaman yang penting
-Menenangkan saraf, membantu penghantaran saraf
-Menurunkan tahap kolesterol
-Meneutralkan keadaan berasid, menggalakkan fungsi pembuangan toksin dalam badan


dah tau rahsia ye.......nak beli ke?nak beli senang je....boleh cntct aku terus..........di talian 0136572218(afiq) and lagi stu 0194415699(syazli)......boleh terus cntct anytime........

nak beli msti nak tau harga ye an.........x mhl pun bnda nie.....stu kapsul boleh buat stu botol mineral yang besar tu....ha tgk dier pye jimat........nie harga ye.......satu kapsul RM 4.00 murah je an......x mhl pun......beli rokok boleh....beli barng utk kesihatan x kan berat kot nak keluar kan duit kat poket tu.......hahahahahah......aku dah cuba dah bnda nie.....mmg la berkesan sgt.............ok la disini saje ader ape2 mslh boleh tye aku k.......aslmkm

Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment