Thursday 3 March 2011

Minggu Yang Sungguh Sibuk......

Minggu nie la yang paling kawan terkejut.....nak tau sebab ape.....?
Sebab ye la mggu nie la nak kena antar report nak exam la..........aku boleh guna jari bape jam je aku tido untuk stu hari....mggu yg memenatkan.......dah mmgu nie jgk la dpt publish murhan.........tpi x pe semua tu pengalaman org kater...........kter beljr dari pengalaman....cter bak pengalman nie....aku ader pengalaman yang nak kra teruk tu pun ....x teruk pun boleh  jgk la ........tpi tu nnti la aku story ye........hati sudah lega satu report sudah siap......tq la pade group aku sggp berssh pyh utk siap kan report tu...and aku nak mntk maaf la klu ader salah silap aku dlm mse nak buat report tu......hehehehehehe jgn amik ati ye group aku......tpi ape pun love la ngan korng....mmg terbakyah la......hahahahahahahahahaha........we are never walk alone......ceh mcm pernh dgr ayt tu je dari maner......hihihiihihihih........x pe la mggu nie je la yg bz..........diharap sgt mggu yg seterus ye nie......x la sesibuk mggu nie.......warrggghhhhh tension jgk bila dipkir2 kan.....klu dipikirkan nak buat ape....x kan kemana pun an.....lebih baik kter cari jln penyelesaian ye an......so ape2 pun mslh boleh diselesaikan cara amn and damai..........k la......bdn sudah penat...mata sdah ngntuk......tuan pye bdan ingin melpaskan geram untuk berehat......wawawawawawawawa......Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment