Monday 21 March 2011

Zaman Naik Pulak....

Ah ha........Sebelum nie zaman kejatuhan.......pas nie zaman naik plk aku nak story mory.........ape lagi pasl dapat cinta kedua la selepas cinta pertama......bese la manusia x pernah nak puas dengan kehidupan seharian.......hahahahahahahah............Nak cter dah nie......Begin........Wah dah mcm stroy batman la plk...........x ader la......nie cter ye.........adik aku dier pye awek ader la sorng kakak nie.......kwn aku pye la nak sgt kakak dier nie......mntk sgt no tpon akak awek adik aku nie.........dah dpt dah.....so ape lagi kwn aku nie deal la nak jmpa....aku pun ikut je la.........dah jmpa dah nie.....kwn aku mcm nk x nak je........aku pun x lyn sebenar ye......ntah mcm maner ntah.....awek nie leh tpon aku cari kwn aku.......aku ckp la aku x ader ngan kwn aku mse tu........pastu ktorng pun terus berhbngn la.........dah smpi seru mula adik angkt je la........hemmm x lame pas tu aku angkt terus jadi awek aku......buat ape nak tggu lama2.........mklum la solo lagi mse tu....tu pun kwn aku yg tye aku.......ko syng dier......aku ckp je la aku syng die........pastu kwn aku nie ckp.....klu ko syg amik je la jadi awek ko......sbb ye..........sbb ye.........sbb ye kwn aku ckp awek aku nie boleh buat aku jdi matang...........so aku pun teruskan je la.......nak cter dier pye perngai......btul2 bat aku matang.......kat merajuk beb.......tahap gaban la siot.......tpi x pe aku buat bodh je......aku rilex je.....bila dier merajuk je.....aku sabarkan der aku....aku pun xtau mcm maner aku leh sbr dgn diri die.......lame jgk ktorng berthan.........aku nak ckp aku nie jenis setia....ikut kepala aku.........aku nie jenis mls nak cari yang baru.....ssh tu beb na kenal ati budi lagi....tu la nie la......so aku ikut kepala aku mls nak cari yg baru..............aku still solo......so sape yang tggu aku.....x pyh la.......hahahahahaah...............merepek je aku nie an........hahaha......x ader la....sape nak nak tggu tu...tggu je la sampai.........aku dtg seru ye.......hahahahahaha............seriously aku nie mmg jenis yg setia beb.......aku x ksh pun perempuan tu mcm maner aku time je......asl kan sedap mata memandang dah la.......and perempuan tu leh time aku seadaye..........cukup sudeh...........hahahahah.....dah melalut ke tempt len nie.....smbng balik.........so skrng aku x tau nk wat ape.......aku solo skng......aku cuba ngak than kan hubungan aku.....tpi x tahn.....dier yg mntk pts ngan aku........aku pun x tau la nape setiap kali aku kapel msti perempuan yang mntak puts ngan aku..........bala bala bala bala......ntah la.....hanya Tuhan saje yang tau......tu je la kisah cinta aku yang kedua.......aku x harapkan sgt pun cinta ketiga dan sterusye.......sbb aku dah mls ar nak pkir sgt soal cinta nie........dah nek fed up pun ader...mls pun........sng cter mls nak pkir kan.....bia la jodoh tu turun sendiri......hahahahahahahah.......
Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment