Monday 21 March 2011

Zaman Kejatuhan Muhammad Afiq

Tajuk ye gempak seh...mcm zaman kejatuhan empirer Rom la plk.....tpi ape pun x ader kena mengena dgn sume tu.....sebelum nie aku ader msk kan entry......kisah cinta aku kan.......nie selpas aku pts cinta.....pergghhhhh ayt ye skema betul............x kuasa den......ok la........1 2 3 mula......aku out uitm pun kerana minah tu......mane ye x out.......aku hilang tumpu stdy aku.......aku jdi mls nk stdy lagi dah.......sebelum aku g uitm......dier ngs depan aku .....x bgi aku g stdy...sbb dier x nak aku berjauhan dengan dier.......tpi ape kan daya au kena g jgk la....sbb nie mse depan aku.....smpi kena sek kan dengan mak dier tu....tu yang aku x thn.......so dengan bersemngat la aku jejak kan kaki ke sana..........dlm pale otak aku nie......die je la org yg aku syg......nak jdi kan cerita....mase aku nak final exam aku dpt cal dari ibu aku.....aku igt call ape......nak bagi semangt kat aku ler....tpi len plk yg jdi.....jeng jeng jeng...ape yg berlaku?......ibu aku tpon sbb nak bgtau awek aku tu kuar ngan mamat tu......perggghhhhhh aku dah nak msk dewan exam nie.........ape yg aku stdy mlm tu ........hilang terus..........aku x tau nak wat ape.......jwb paper pun....yg bkn2.......msk je sem2 aku tgk result aku .......kecewa seh........byk giler aku repeat paper..........subjek yg x leh ggl pun aku ggl.....ha teruk kan aku nie....kerana seorng perempuan....aku leh jadi mcm tu.......mane x ye aku jdi mcm tu......dah kte syng beb......first love plk org ckp tu.....cewah.....bangga nmpk........tu yg aku frust habis.....smpi kan kelas aku pun x g........aku x stdy.......aku jdi mls la .....senang cter.......aku dah bgtau kat die.......klu dier teruskan hbngn dgn mamat tu....aku akn out uitm tu.........kwn2 aku ckp aku nie bodoh sgt....kerana perempuan sggp buat mcm tu plk an......tpi ader aku kisah......aku dah ckp an sebelum nie......kte je sendiri tau ape yang kte wat btl x?
pas aku out uitm aku keje la beb............pent beb keje..........nie la punca x stdy betul2.......aku cari duit balik.........parents aku byk nasihat kat aku..........aku baru sedar..........parents bagi aku pilihan nak stdy balik or keje........tpi ayah aku yg bt keputusan ye......ape la dier yg bgi pilihan tpi dier yg buat keputusan.....tpi pikir2 balik.......ade btul ye jgk an......so dier suh aku stdy......aku sebenar ye dah  mls nak stdy lagi....tpi ape kan daya aku kena tebus balik kesalahan au yang aku telah lakukan...cewah skema ye ayt.......hahahahah x ader la......mmg betul pun sbenar ye......so skang aku stdy la balik.........stdy kat maner........ha tu yg kte nak tau.....stdy kat kktm sri gading je la..........kos yg agak ssh aku nak terima.......aku bljr jgk...........aku tbhkan hati aku....lupaknan....kisah silam aku dengan die tu.........walaupun hati nie luka lagi.........k la.......cter kat ats nie mengarut skit......tpi sape yang nak tau je la boleh bace......hahahahaha
Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment