Thursday 17 March 2011

Duit.....Duit........





Duit.....mslh pada semua org......x ader duit kter x leh la nak wat ape.......terutama pda student mcm aku nie......duit tu la plng pnting sgt dlm mse stdy nie.......nak mntk kat mak ayah dah segan dah.......so cuba la cari duit sendiri utk tmpng diri nie.........x ksh la org nak ckp apa pun......yang pnting kter dpt duit.......tu je la nasihat aku........cuma stu je la jgn la berhutang......nnt mkn diri balik........aku ckp mcm tu sbb aku dah ader penglaman dah psl hutang2 nie.............hahahahahaha....so aku nak kongsi la skit pada yg view page aku nie..........x kira tua ke muda ke,student ke yang dah keje ke.....or sape jela........aku nak bgtau kat maner tmpt yg pling senang berbelanja.........dan kte sendiri dpt keuntungan ye........kte beli dpt untung kte jual lgi la dpt untung........kat maner tu ek?






dekat sini la......korang leh explore ape yang ader kat sini......but dftr dlu......free je....x ssh maner pun...
aku tunjuk kan ye.....
1.ko klik link nie    http://www.nextcubes.com/index.php?rid=4d623d0b6b8bc
2.pastu korng ader nmpk muka aku kat situ an.........
3.klik lagi kat muka aku tu..........
4.And then korng klik lagi kat belah bwh sebelah kiri.......ader sign up disitu......
5.korng leh isikan borng kat situ......
6.pastu mcm bese la check kat email an......

Lepas dah buat semua tu......korng boleh log in.....dan korng boleh la start benda  tu....bnda tu dipanggil SBN......ape tu?.....mesti korng tertye2.........SBN tu yelah.....social bisnes networking..........lebih kurang mcm facebook jgk.....cuma kelebihan ye yela boleh shoping kat dalam tu jgk.....hanya guna jari sje......klik....dan klik......dan klik aje......hahahah....senang x......senangkan.......ape jua barang yg korng nak dalam tu semua ye ade........SBN nie baru lagi.........Klu x silap aku la baru bape bulan je ditubuhkan..........so ape tggu lagi...mulakan hidup anda semudah klik saje.....hahahaha......nie bukan ape aku cuma nak kngsi bnda yang bek saje........utk kter bersama.....just that........klu ader x phm psl SBN nie boleh tye aku.....Gudluck fren....and selamat mencuba.........hehehehehehe

Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment